Hétvégi rendezvények

 2010.03.21. 08:38

Hát ez a hét elszaladt blogolás nélkül. Sok minden történt, de most koncentráljunk a hétvégére. Tegnap háromkor rövid beszédet mondtam az óvodások és iskolások rajzversenyén, amelynek témája az életet adó víz volt. A kiállítás a művelődési házban látható. Nézzék meg! Nagyon szép rajzok születtek. Köszönet Németh Zsuzsának a Vízmű ügyvezetőjének, a pályázat kiírójának az ötletért, a szervezésért és az ajándékokért.

Egy órával később a Vöröskereszt délutáni rendezvényén vettem részt, ahol megjelent a megyei vezetés is. Rövid köszöntőt mondtam, majd érdekes beszélgetést folytattam a megyei igazgatóval, az elnökkel és helyettesével. Hamarosan ismét találkozunk, mert olyan szociális normatívákat hívhatunk le a segítségükkel, amelyek a nehézsorsú zsámbékiaikon segíthetnek. Ne halat adj, hálót - mondta beszédében az igazgató. Nagyjából erről van szó.

Ma a gyerekekkel az Íjász Napfordulóra megyünk. A kislányom kétszer is fellép. Másodjára a kemenceszentelésen. A kemencét egyébként 50ezer forinttal támogattam a polgármesteri keretből. Zombori Laci 100-at kért, de a törvény szabta lehetőségeim 50-ig terjednek. Ezt lehet, hogy Laci is innen tudja meg, de majd személyesen is.

süti beállítások módosítása