Az új bölcsöde tervei

 2009.11.18. 20:56

Elkészültek az új böcsőde látványtervei. Ma délelőtt 10 órakor a Tervtanács ülésén a tanács tagjaival és a képviselőkkel megtekinthettük a rajzokat, és a makettet. Impozáns épület négy bölcsődei foglalkoztatóval, a két szárny között félig fedett udvarral. Stílusában illeszkedik az új óvoda terveihez.

Ma (csak címszavakban) tárgyaltam a budaörsi rendőrkapitánnyal a rendőrőrs ügyében, időpontot egyeztettem egy befektetővel, aki egy évvel ezelőtt meg akarta venni a laktanyát, és most újra jelenkezett, tárgyaltam a pénzügyi bizottság elnökével, Gasparek Ferivel a kamerás rendszer ajánlatáról, hasonlóképp a jegyzővel is, szociális segélykérelmekkel foglalkoztam, számlákat igazoltam, igazolásokat adtam ki, és megjavítottam a telefont:)

Holnap a GM-be megyek egy új uniós pályázati rendszerről egyeztetni.

Címkék: új bölcsőde rendőrőrs

süti beállítások módosítása