Kvázi szabadságon

 2009.12.02. 14:06

Miután 24 nap szabadságom gyűlt össze, tegnaptól kivettem négy napot, mindezek ellenére dolgozom is. Például most is a hivatalban vagyok. Aláírtam úgy száz számlát, igazolást, többek között egy igénylést a településőrség támogatásáról.

Megválaszoltam a Horizont magazin kérdését a jövő évi fejlesztésekről. Hadd legyen annyi előnye blogom olvasóinak, hogy egy hónappal korábban olvashatják:

"Jövő szeptemberre elkészül az új, 8 foglalkoztatós óvoda. Tervezezünk ezen túl járdaépítést valamint térfigyelő rendszer kiépítését. A többi a pályázatok és a kormánydöntések függvénye. Indulunk a főtérpályázaton. 425 millió forintra pályázunk, és indulunk a bölcsőde pályázaton 200 millió forint értékben. A minisztérium kedvező döntése esetén kialakítjuk a rendőrőrs épületét is."
 
Ha már itt vagyok, megkérdeztem a műszaki osztályon, mikor kezdődik el a múlt hétre ígért kátyúzás. Azt a választ kaptam, hogy elvileg ezen a héten. A szerződéseket kiküldték a nyerteseknek aláírásra. A kolléganőtől azonnali válaszra kaptam ígéretet:)
 
Közben átnéztem az új óvoda műszaki ellenőrének beszámolóját. Az idén az építkezés az alapozásig fog eljutni. Az ideiglenes kerítést úgy építik fel, hogy a végleges azon belül épülhessen fel. Valószínűleg kutat fúrnak majd az alapozáshoz.

 

süti beállítások módosítása