Megint elszaladt egy hét, és elég sok minden történt. Időrendben visszafelé haladva:

Most érkeztem vissza Biatorbágyról, ahol meglátogattam a Boldog Gizella Öregek Otthonát, és megismerkedtem a biai önkormányzat és az intézmény ellátási stratégiájával. Utóbb Wágenszommer alpolgármester úrral egyeztettem több kérdésben. Így merült fel a laborhasználat kérdése is. Most adták át Biatorbágyon az új szakrendelő központot. Ennek kapcsán felmerült a bicskei labor kérdése, amelyet jelenleg nem használhatunk az ottani kvóta betelte miatt. Az alpolgármester úr arról tájékoztatott, hogy a biai szolgáltatást viszont igénybevehetjük térítésmentesen. A bián levett mintákat Százhalombattára küldik, ahonnan az eredményeket elektronikus formában küldik vissza, akár a háziorvosnak is. Ez a lehetőség azoknak jelent könnyebbséget, akik autóval rendelkeznek.

Tegnap délután részt vettem a Kultúra, nyilvánosság konferencián, előtte pedig aláírtam a testület felhatalmazása alapján az OTP-vel az éves hitelkeret szerződést. A jegyző úr jelezte, hogy az automatát szerencsésebb volna az előtérbe kihelyezni, mert a hivatal épületében beléptető rendszert fogunk kialakítani. Jómagam jeleztem a lakossági igényt egy új OTP-automata felállítására, lehetőleg frekventált helyre, például a CBA épületéhez. Illetve Zsámbék központi szerepére hivatkozva egy OTP fiók kialakítását is kértem. Tárgyalópartnereink gyors választ ígértek kéréseinkre.

Előző nap az óvoda-kivitelező cég főmérnökével tárgyaltam a szükséges közbeszerzések kiírásáráról orvos- és konyhatechnológia témában, illetve áttekintettük az építkezés állását. Nyilt napot fogunk rendezni e hó 26-án, ekkor mindenki szabadon körbenézhet az épületben, jómagam pedig ismertetem a közérdeklődésre számot tartó adatokat is az új óvodával kapcsolatban.

Előtte egy pontenciális zsámbéki élményfürdőről tárgyaltam.  A jövő héten tágabb körben folytatjuk a lehetőségek feltárását.

És még korábban: Ezúton is gratulálok minden kedves barátomnak és kollégámnak, akik a választások első fordulójában országgyűlési képviselői mandátumot szereztek!

süti beállítások módosítása