Szombattól keddig

 2009.11.17. 13:34

Tegnap már megint nem maradt időm blogolni, így most igyekszem pótolni az elmaradást.

Szombaton óvodabálban voltam a wettenbergi vendégekkel. Örülök neki, hogy sokan eljöttek, valóban megtelt az iskola zsibongója. Köszönet mindazoknak, akik részvételükkel támogatták az óvodát.

Vasárnap nyolc órakor a Német Háznál búcsuztattuk el a vendégeket, akik szerencsésen hazaérkeztek aznap este.

Hétfőn hivatali ügyeket intéztem. Két rendkívüli segélyt adtam, egy ügyben pedig a családsegítő segítségét kértem. A mai napon átvették a kérelmet.

Egyeztettem a rendőrőrs ügyében. Végre megkaptuk a minisztérium állásfoglalását. Az államtitkár levelében biztosította támogatásáról az ügyet hivatkozva a megyei-, az országos főkapitányságra és a budaörsi kapitányságra. A levél azért volt fontos, hogy a körház tuljdonjogának átadását elő tudjuk mozdítani az MNV Zrt-nél. Az államtitkár tájékoztatása szerint jelenleg a költözésről folyik egyeztetés Budakeszi polgármesterével illetve velem:)

Tárgyaltam Horgos képviselő úrral az utolsó testületi ülésen felmerült ötletéről a főtér rendezését illetően. Zsolt azt javasolta, hogy a piacteret a mostani bölcsőde helyére rakjuk, és ha nem nyerünk a bölcsőde pályázaton, akkor helyezzük azt át a nagyobbik óvoda helyére. A szolgáltatóházat pedig a volt pártházban alakítsuk ki.

Részemről megismételtem álláspontomat. Két hónap egyeztetés után az utolsó utáni pillanatban teljesen felforgatni a terveket, hát hogy is mondjam, megakadályozhatja a pályázaton való indulásunkat. Azután: mivel az A óvoda épületére nem pályázunk, az átalakítás költségeit nekünk kellene viselni, ez pedig több 10 millióra is rúghatna. Zsolt szerint hitelt is érdemes lenne felvenni. Szerintem meg nem vagyunk abban a helyzetben, hogy újabb hitelt vegyünk fel. Aztán a bölcsőde helyén szerintem nem férne el a piac. Szerinte igen. Aztán a volt pártházban kevés üzlet férne el, és szerintem a terv egyik erőssége az új szolgáltatóház az óvoda épületében, nem is beszélve a sétányról, amely összeköthetné a Magyar utcát az Akadémia utcával. Szóval eddig nem sikerült meggyőznünk egymást.

Ma Nagy Károly képviselőúrral egyeztettem ugyanerről az ügyről. Vele egyet értettünk.

Később Heim László képviselő úrral egyeztettem a járóbeteg ellátás Bicskére helyezéséről. A bicskei rendelő szakrendeléseket helyezne ki hozzánk, és most nyertek pályázaton egynapos sebészeti és nappali kórházi rendelésre is lehetőséget. Felmerül ugyanakkor a kérdés, ezzel keresett meg Heim képvislő úr, hogy a fekvőbeteg ellátást ebben az esetben biztosíthatja-e számunkra a János kórház. Ezt a kérdést már korábban felvetettem, és akkor megnyugtató választ kaptam rá, ám a kérdés fontossága miatt, most megint utána kell néznem.

süti beállítások módosítása