Jégpálya Zsámbékon

 2009.12.14. 09:59

Sajnos egyelőre nem a korcsolyázóknak. Reggel hétkor boltba menet vettem észre, hogy végtelen hosszú sor áll Tök felé a Petőfi Sándor utcában. Láttam azt is, hogy Tökön keresztben áll egy kamion az úton. Sejtettem azt is, hogy nem zsámbékiak állnak a dugóban, mert ők a mellékutakon, a töki Határ útra  hajtva elkerülhették volna az egészet.

Hamarosan a hivatalos jelentést is megkaptam. Páty és Budakeszi között is kész jégpálya az út és a közútkezelő sószóró autói nem tudnak átjönni, hogy járhatóvá tegyék az állami kezelésű főutakat. Ezért engedélyt adtam az önkormányzat megbízásából dolgozó vállalkozónak, hogy a Mányi utat szórja le. Remélem a Közútkezelő nem veszi rossz néven. A saját útjainkat hajnal óra jégmentesítik, persze ennyi idő alatt nem lehetett mindenhova eljutni.

Elkészült a két útszakasz aszfaltozása a Nádas közben és a Határ út végén. Szép lett. Ilyen utakra lenne szükségünk, és abban reménykedem, hogy hamarosan kiírnak pályázatot a belterületi utak aszfaltozására, mert önerőből erre jelenleg nem vagyunk képesek. Ez a nagyjából szám méternyi aszfaltozás 9 millió forintba került. A kátyúzás most az Akadémia utcában folyik. Nagyon remélem, hogy az időjárás nem akasztja meg a munkákat.

süti beállítások módosítása