Ünnepek előtt

 2009.12.19. 12:38

Régen írtam, és elég sok minden történt időközben. Tartottunk egy Civil fórumot a zsámbéki civil szervezetek részvételével. Ez egy rendszeres találkozó, amelyet idén év elején kezdeményeztem, és rendkívül sikeresnek érzem. Ilyenkor a szervezetek első kézből kaphatnak információt az adott időszak eseményeiről, történéseiről, lehetőségeiről. Ezúttal is így történt. A legfontosabbnak a piac kérdését és a járóbetegellátást érzem. Korábban már kértem itt segítséget a zsámbékiaktól azügyben, hogy hova tartozzunk járóbeteg-szakellátás tekintetében. Bicskéhez vagy a János korházhoz. A civil fórum résztvevői a János kórház mellett tették le a voksukat.

Időközben testületi ülésen felesküdött a Pénzügyi bizottság új külsős tagja, Polgár Attila.

Tegnap a hivatalban ünnepeltük a Karácsonyt. Megajándékoztuk egymást. Én Volosinovszky Gyurit húztam, és mivel sci-fi olvasó, ajándékoztam neki egyet a már nem kapható első regényemből.

Ma délután átmegyek Perbálra a főtér avatóra, este a Höcögő estjére. Holnap  a Német Nemzetiségi Házba megyünk, a kislányom angyal lesz az ünnepségen.

süti beállítások módosítása