Videók a honlapon

 2010.01.25. 11:14

Néhány hete kértem a honlap szerkesztőjét, hogy a zsambek.hu-ra töltse fel a képviselőtestületi ülések videóit. Mostanra több videó is felkerült. Érdemes megnézni őket. Annyira ugyan nem látványosak, mint az elmúlt évek viharos üléseiről készült felvételek, bár a legutóbbi csütörtöki ülés, úgy hiszem, bővelkedik fordulatokban. Ez is hamarosan felkerül. Keressék a videótárban.

***

Pénteken a Magyar Televízióban jártam, és hétperces interjút adtam a Budapesti regionális magazinnal az M1 ingyenessé tételéről.

Csütörtök reggel a Megyeházán egyeztettünk a Budapesti Agglomerációs törvényről.

***

A posztoknál megválaszoltam kedves olvasóm Talentisre vonatkozó kérdését, de mivel a posztok között ez nem látszik olyan jól, idemásolom:

Kedves A.!
Azért kerestem a Talentis-szel a kapcsolatot, mert az elmúlt három évben számtalanszor hallottam a lakosság részéről, hogy mekkora hiba volt elüldözni őket Zsámbékról, mert hogy Herceghalmot teljesen újjáépítették. És tényleg. Építettek új főteret, Egyházi Kulturális Központot, új polgármesteri hivatalt, új postát, szállodát, inkubátorházat. De Etyekre élményfürdőt építenek, és sorolhatnám.
Ezek után - és a jelek szerint a jelenlegi testület többsége is így gondolja - azt tartottam helyesnek, ha felveszem velük a kapcsolatot. A főtér projekt keretében a nevezett területen turisztikai célú beruházást valósítanának meg. Ennek gerince alighanem egy szálloda. Azonban egyelőre egy együttműködési megállapodásnál tartunk, amely egy szándéknyilatkozatnak tekinthető. Tervek tehát egyelőre nincsenek. Ha nyerünk a pályázaton, akkor természetesen kidolgozásra kerülnek, és akkor részletesen is tárgyalni fogunk róluk mindannyian.
köszönettel:
Lovas Lajos

süti beállítások módosítása