Karácsonyi ünnepségek

 2009.12.21. 17:32

Vasárnap először a Német Kisebbségi Önkormányzat ünnepségén vettünk részt a felségemmel és a gyerekekkel. Juci csillagot alakított németül. Remek volt, ahogy az egész műsor. Családias hangulatban telt a délután a ház teljesen megtelt a vendégekkel. Később Jucival felmentünk a Catherinumba a Lochberg ünnepségére egy kis időre. Érdekes, de szinte ugyanazt a műsort láttuk. Ezt nem igazán értettem akkor sem. Mármint, hogy miért nem egy műsort szerveztek, ha már egy időben tartották a kettőt.

Reggel bizottsági ülés volt, majd egy rövid testületi. Elfogadtuk a szemétszállító cég díjszabását. Nem mintha lett volna más választásunk. A díjat a törvény szabja meg egy bonyolult index alapján. A cég 5 százalékot emelt. Később délelőtt kicsit segédkeztem a Fidesz karácsonyi megemlékezésein. Az alapszervezet tagjai süteményt sütöttek az Öregek Napközi Otthona számára. Na, jó, én nem sütöttem semmit se, de a feleségem igen, én a szállításba igyekeztem besegíteni. Ezek után karácsonyi ebéd következett az ÖNO-ban. Meghallgattuk a gyerekek műsorát, Bárándy Enikő beszédét, Pinczinger Virginia és kollégái gondolotait, én is beszéltem, majd Ágnes nővér olvasott fel a szentírásból. Ebédeltünk, és beszélgettünk.

Ezután röviden értekeztünk a várostervező cég építészeivel az új központról, majd következett a Nyugdíjas Egyesület ebédje. Itt a Fidesz csoport nevében Nagy Károly elnökkel, Csenger Zalán Zsolt képviselőjelölttel és Zsilák György alelnökkel és a csoport tagjaival jelképes karácsonyi ajándékot adtunk át a klub tagjainak. A beszédek a szeretetről és a békességről szóltak. Én is azt kívántam, hogy távozzon közülünk mindenféle viszály, nem csak Karácsonykor, de örökre.

süti beállítások módosítása